090927

Jag kan börja med att berätta om min lördag. Jag åkte iväg med Samah till Kinna vid halv sju och vi gick till Christopher. Vi satt där och drack innan vi gick upp till Johanna en stund.
Jag skulle ju möta upp tjejerna vid klockan nio i Kinna, vilket slutade med att vi möttes upp i Skene vid halv tolv. Jag & Lisette tog en taxi till Skene och mötte upp dom andra och gick på en chilenarfest. Det var väl trevligt, tog dock en taxi in till Kinna vid klockan två. Jag var tidig och dem andra var ute på hotellet, så jag gick upp till syrrans lägenhet och chillade en stund tills dom kom. Det slutade med att vi satt hos Christopher & Samah och chillade bara. Jättetrevligt var det och vi gick inte och la oss förrens vid nio på morgonen.

Jag gick dock upp vid halv tolv och sprang över till syrrans lägenhet, där Alexandra sov. Vi snackade en stund och sedan gick vi till Hotellet för hon trodde att hon hade tappat sin mobil. Men vi hittade den senare. Vilken tur! Sedan gick vi till Hemköp och köpte chips, dricka och godis. Satte oss utanför Samahs & Christophers lägenhet och snackade om allt mellan himmel och jord. Min älskling kom även ut en stund också, hehe.
Annars har vi bara suttit hos S&C idag. Jätteskönt har det varit, kom inte hem förrens vid halv tio ikväll.

Snacka om att jag är otroligt trött just nu, det är helt sjukt. Har knappt fått sova någonting. Jag har precis fönat och plattat mitt hår. Skall äta och sedan läsa lite innan jag hoppar i sängen.

Hörs imorgon. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0