090925

Hej allihopa!

Fredag idag, vilket innebär att Zarah & Steph åker iväg ikväll. Jag gillar verkligen inte detta! Visst, dom är endast borta i en vecka, men när man har umgåtts nästan varje dag i något år, (flera) så är det faktist jättejobbigt!
Jag har varit utan dom förut, men det var då. Nu har jag hunnit att bli ännu mer besatt av dem. Hehe! Jag kommer att sakna dom otroligt mycket, men väldigt glad för deras skull!

Igår på kvällen var jag med Cleez, sov över där. Gick dock tidigt till Zarah i morse för att jag skulle hjälpa till med att packa. Men hon var inte ens vaken när jag kom. Så typiskt henne! Men hon har köpt en ny Mp3, så jag satte mej och la in låtar på den istället. Nu är hon ifall vaken och vi skall strax åka hem till Skene till mina föräldrar. Hon skall ta farväl av dem och sedan åker vi nog hit igen. Hon har inte packat klart alls och det behövs städas här i hennes lägenhet.

Jag åker nog med och lämnar av dom i Landvetter ikväll! Undra tro om jag klarar och ta farväl, jag är så dålig på sådant.. Fyfan!

Hörs senare! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0