090924

Torsdag! Åh vad skönt det känns att inte ha skola imorgon. Jag är verkligen stendöd idag. Behöver nog sova i en timma eller så för att börja fungera riktigt. Hade ifall två prov och det gick bra. Lämnat in papper och böcker också. Kollat lite på Almåsgymnasiet också. Fått gjort sådant som behövdes och nu känner jag att jag e redo för helg. Hehe!

Jag har precis ätit och skall lägga mig lite. Senare mot kvällen blir det lite drickande med tjejerna hos min syster. Eftersom att dem åker bort imorgon ( SNYFT! ) så skall vi bara chilla och ha kul idag. Jag vill inte att dom skall åka! Men tyvärr.. Lär bli en sorgsen vecka utan dom. Men det gäller bara en vecka, så hoppas att det går fort.

Vi hörs lite senare. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho

Jag gillar Almåsgymnasiet. Men det ser ganska tråkigt ut i den skolan ju, gammalt och grått. Inte alls som Marks Gymnasium.

2009-09-24 @ 16:09:46
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0