090923

Onsdag idag! Jag är lycklig! Redan torsdag imorgon och sedan är det långhelg eftersom att fredagen går bort.
 
Hade ett oförberett prov i engelska idag, det gick bra. Känns skönt! Imorgon får vi andra delen, så det blir både engelska prov och matte diagnos imorgon. Bara att kämpa på och göra sitt bästa känner jag! =)

Annars så är jag jättetrött, som nästan vanligt efter en skoldag. Men jag skall ifall inte lägga mig och sova, tycker det är så onödigt. Istället blir det snart käk, duschen och sedan plugg. Får se om jag kommer iväg någonstans senare. Systrarna ville laga middag idag, men ja som sagt. Det återstår och se. Känner att det kanske är behövligt och vara hemma lite. Men ni som känner mig vet ju att jag ändrar mig rätt fort, höhö.

Nej, nu skall jag äta. Hörs senare! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0