090919

Oj, redan lördag idag. Känns faktist som en seg söndag. Har inte haft tid för att blogga, men igår kväll var det som sagt fredag. Var och shoppade i Kungsbacka med min bror och systrarna, det var mycket trevligt. Inte ofta vi fyra hänger ihop, hehe. Vi var la hemma vid ungefär fem och då hoppade jag in i duschen direkt och sedan var det bara att fixa sig inför kvällen. Hade inga planer dock, förutom att spela Buzz med några. Dock var jag inte på humör alls för att spela, så jag sprang i mellan till Zarah och sedan till Christopher. Tillslut fick jag ett samtal av Zarah och då skulle det tydligen vara massa folk där, så jag sprang över dit. Höhö! Kvällen var la bra om man skall säga så, förutom vissa grejer. Men säg mej någongång då det inte händer grejer en natt i Mark? Haha. Trevligt vare ifall och tillslut hamnade jag hos min älskling. =) Det var mysigt.

Vaknade i morse av att något vibrerade, tillslut insåg jag att det var min mobil. Haha, typiskt. Jag skulle egentligen ha varit barnvakt idag eftersom att mina föräldrar skulle åka iväg till Göteborg och spendera hela dagen där med vänner. När jag & Samah väl kommer hem, så skall lillebroshan tydligen åka med. Så ja, blev att vi inte behövde vara barnvakter längre.. Vilken lättnad! =)

Har precis värmt mat i ugnen och sedan blir det duschen. Hörs senare! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0