090916

Hej! Ännu en ny dag och det är onsdag idag. Veckan har gått ganska fort än så länge ifall.
Jag sitter just nu i datasalen och skall skriva en grej och sedan slutar jag min lektion eftersom att jag har inlämningsarbete och dem andra har prov. Åh, alla var så nervösa innan och satt och pluggade innan provet. Första provet i NO för dem. Men vi är ju rätt så duktiga i AB, så jag tror att alla klarar det endå.

Igår var jag med Samah, Christopher och Cleez. Jag var så trött, men det funkade endå och det var trevligt.
Idag skall jag inte göra någonting faktist eller inget planerat ifall. Vill nog bara sitta hemma och ta det lugnt. Blir nog att skriva lite på en låt också. =)

Men ha en bra dag, så hörs vi senare. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0