090909

Hej! Idag mår jag verkligen dåligt. Inte nog med att jag har ont i halsen, så är jag otroligt förkyld och har en jäkla hosta. Trodde inte det skulle bli värre över natten, men det gjorde det visst. Har knappt sovit inatt, det har varit jättejobbigt. Har kollat på klockan hela tiden ungefär. Usch. Så i morse bestämde jag med mamma att jag skall vara hemma tills jag mår bättre. Hoppas att jag mår bättre tills på fredag, för då kan jag ifall gå till skolan. Känns som att man missar alldeles för mycket annars. Men som tur va, så har jag faktist mina matteböcker, SOböcker och kemiböckerna hemma. Så jag kan faktist plugga här hemma också!! =) Har prov i både matte och SO om några veckor och inlämninsarbete i kemi. Så nu har jag något nytta att göra här hemma, eftersom att jag inte får gå runt hos mamma och pappa eftersom dem inte vill bli sjuka. Haha, ironi.. Tror jag ifall. =) haha!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0