090905

Hej allihopa! Lördag idag. Känns inte som det. Hehe. Igår var jag med min babe och det var mucho trevligt. Jag har sovit där, så jag kom till Zarah för en stund sedan. Vi har inte gjort mycket, planerat lite om dagen. Steph, hör gärna av dej när du ser detta. Har hört av mej, men inte fått något svar. Så ikväll hade jag & Zarah tänkt att vi bara skulle chilla hos henne och dricka och röka vattenpipa. Steph också, hehe. Så ja, det skall bli trevligt. Jag skall strax åka hem och duscha och fixa mig. Sedan åker jag in till Kinna igen. Känns som att jag mer är i Kinna än Skene nu för tiden. Inget jag skall klaga på heller..

Ursäkta att bloggen ser ut som den gör, har inte tid för att fixa till den just nu bara.. Kommer inom kort.
Ha en fantastisk lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0