090904

Hej allihopa!

Jag har nu hämtat ut mina nya skor, dem var lite stora, men det går att gå i dem endå. Har fixat det lite, så det är inte så illa. Men snygga var dem skall jag säga er! Kommer kanske upp någon bild på dom här snart. Hehe.
Skoldagen har ifall gått jäkla segt, ovanligt för att vara en fredag. Inte nog med det, så har det regnat nästan hela tiden. Det har varit så otroligt kallt hela dagen och jag har lyckats bli förkyld och börjar få ont i min hals igen. Vilken lycko fredag måste jag säga er. Halva klassen var sjuka och det var många som gick hem. Hälften var inte ens med på idrotten och höhö, jag var en av dem.

Nu är jag ifall hemma, skönt. Jag skall strax hoppa i duschen och sedan ta det lugnt bara tills jag skall åka iväg och umgås med min babe. =) Hehe.

Ha en bra dag fredag. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0