090903

Hej allihopa! Torsdag idag. Veckan har gått fort, men kan nog bero på att jag inte varit i skolan heller. Men nu är snart skoldagen slut och sedan är det bara fredag kvar. Fredagar är alltid så chilla, så det är skönt. Jag har ifall rast nu och skall strax tillbaka till skolan. Cely skulle hem och göra någonting, så jag hängde med henne och passade på att gå hem också, skulle byta om. Hehe! Annars så har jag bara en lektion kvar, matte. Klassen skall ju till Liseberg sedan och jag skall inte med. Så jag slutar vid tio i ett. Hade tänkt att åka till Zarah då och låna hennes dator och fortsätta med mina kemi uppgifter. Så hade tänkt och ringa henne och kolla. Men tror att jag är välkommen endå, höhö. Så skall spendera dagen med att plugga i några timmar, sedan får vi se vad jag gör. Verkar ju bli fint väder, så att sitta ute och äta glass eller någonting hade inte varit fel.

Igår kväll var jag med min älskade pojkvän. Vi kollade på Drag me to hell, som förövrigt är så sjukt dålig. Kollade även på Män som hatar kvinnor. Den var riktigt bra! Värt och se den, så jag tycker ni alla skall göra det. Hehe!

Nej, nu skall jag sätta på mej skorna och gå mot skolan igen. Pussar och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0