1 juni.

Det har inte fallit mig in att gå och lägga mig än, fast jag borde. Jag är rätt så trött och har spenderat kvällen med att umgås med mina föräldrar. De är så underbara och jag älskar dem otroligt mycket.
Åh, det finns nog inget bättre än stiliga killar, jag blir nästan kär. Det är sjukt vad vackra dem är!
Imorgon blir det vaxning, fyfan vad ont, men jag skall nog klara mig igenom det. Eller rättade sagt, vi skall nog klara oss igenom det.
jag längtar tills på tisdag just nu och jag är verkligen jätteglad. Jag vet inte ens själv varför, men jag älskar denna känslan. En underbar känsla som gör mig så lycklig.


och föressten, Aliaa heter jag.






Kommentarer
Postat av: Natta

läskigt med vaxning..

2009-06-01 @ 13:10:35
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0