Vilken skön dag!

Hej allihopa! Hoppas att ni har haft en bra dag!

Jag åkte som sagt in till Kinna innan med Cely och Nicole. Vi gick till JB och spenderade dagen hos henne. Skönt var det och ännu en gång måste jag nämna hennes hus. Det är sjukt vad jag älskar det! Vi satte oss ute på altanen och spelade spel, jag sög på det spelet. Kunde typ inte svara på någon fråga, men det gick och spela endå. Roligt var det! Sedan gick vi in igen, för att det var så varmt ute. Blev mäst att vi pratade, skrattade och kollade på Tv. Vi satt även och diskuterade detta med att vissa inte har sex innan äktenskap? Jag förstår inte det riktigt. Det är ju fullt normalt, men det är nog något jag själv aldrig skulle välja och göra. Hur kan man avstå ifrån sex? haha. Nej, men ja allvarligt. Och så blev det massa snack om ämnet killar, som vanligt. Favorit ämnet för oss tjejer tror jag!

Nu sitter jag här hemma och är seg. Imorgon skall jag äntligen få sova ut riktigt, då jag inte skall iväg förrens vid 7 ungefär. Då kommer Amanda hem med hennes tåg ifrån Falkenberg. Skall bli trevligt och träffa henne och prata om vad som hänt i hennes liv det senaste osv.

Pratade även med syster innan som är i Borlänge. Ah, vad jag saknar dem! Men snart kommer dem hem igen så. Och så har min andra syster som är i Afrika messat mej massvis av gånger idag, så får nog ta och messa tillbaka. Äsch, jag får ge det ett försök och ringa dem imorgon igen! hehe. Funkar ju fan inte och ringa dit? Jobbigt är det.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0