Tv-kväll

Nu sitter jag och kollar på Paris Hilton my new BFF. Det är riktigt löjligt, men otroligt underhållande. Kollar även på Ugly Betty på pauserna. Jag har hunnit att duscha håret också, det är gött.

I måndags fick vi reda på att vi har ett sista prov i fysik på fredag. Vad får en människa och lägga ett prov på fredagen när betygen sätts på tisdag? Det var ju då fan onödigt. Åh! Men imorgon och dagarna fram tills på fredag så gäller det att sitta hemma och plugga. Och jag som inte ens har varit vaken riktigt på lektionerna. Undra hur detta kommer att gå? Ett stor IG. Nej, vad negativ jag är. haha!

Betygen sätts idag det är deadline ikväll. Jag är så jävla glad, underbart.. Jag vill ha mina betyg nu, men jag får tyvärr vänta i en vecka till. Undra vad jag får för betyg, i vissa ämnen vet jag redan, men i andra inte. Hmm? En fundersam Aliaa.

Pussar lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0