Torsdagkväll!

Vilken tur att det inte är fint väder ute, då får jag ifall inte ångest över att inte ha varit ute. Hörde att det skulle vara dåligt väder hela helgen, tackar gud! haha.

Sitter just nu och kollar på Sex and the City. Det är otroligt bra! Jag skall nog locka håret snart, skall pröva en ny grej som jag såg på internet. Blir intressant och se hur det går..

Jag börjar förövrigt att tröttna på datorn rejält mycket, fyfan. Sitter nog alldeles för mycket vid datorn, vilket inte är så bra. Men nu ångrade jag mig, det skulle visst vara bra om det var fint väder ute, för då kan jag ta med mig laptopen och sitta ute och blogga och bara njuta av vädret. Åh, vad underbart! Men, mjo vi får väll se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0