The Laptop Diaries.

Nu är jag här igen! Vi kollade på Mr Bens semester. Jag har aldrig sett den förut, fast jag har alltid velat det. Men nu har jag ifall sett den och den var helt okej, väldigt rolig ifall. Hehe!

Nu gör jag inte mycket, sitter och lyssnar på bäste Somajo. Jag väntar på att en film som skall gå på Tv3 skall börja, fast den börjar inte förrens fem i två. The Debut heter den, någon komedi. Verkade ifall bra, så det återstår och se ifall den är det också.

Idag kommer även Amanda, Samah och Alexandra hem ifrån Borlänge. Vad skönt och äntligen ha dem hemma. Dem är hemma vid sex tiden. Samah skall till sin pojkvän direkt och Alexandra kommer hem en snabbis för att hälsa på familjen och så. Sedan åker vi till Kinna och möter upp Samah, så blir det donken som gäller! Prata om vad som har hänt under denna veckan och så. Skall bli skoj! :) Har ju saknat dem så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0