Städa, Tv, mobil, musik.

Nu har jag städat och möblerat om i mitt rum. Flyttade på Tv bordet, soffan och sängen. Nu är det fint igen! hehe. Nu sitter jag och kollar på Tv, på What about Brian. Jag älskar den serien! Fick även nyss massa sms och samtal av käre S.

Jag orkar inte göra någonting, därför fixade jag inte med kläderna. Hittade ifall två coola t-shirt som låg i ena garderoben, men sedan gav jag upp! Tänkte samtidigt leta efter mina tights, men jag orkade inte. hehe! Idag är jag slö, men det har jag rätt att vara. Det är ju trots allt sommarlov!

Hade tänkt att börja fixa mig lite smått snart eller något, skall ju träffa tjejerna en stund ikväll. Vet varken vad jag skall ha på mej och jag orkar inte fixa med håret, så det får bli en slarvig toffs idag. Funderade på att ha på mej tights, converse, ramones t-shirt och shorts. Hoppas att det hinner att bli lite kallare tills ikväll!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0