Söndagkväll

Jag sitter här och snackar med Cely genom msn. Vi är så bäst ibland och jag älskar oss tillsammans. Vi är helt sjuka!

Annars så väntar jag på en film som börjar vid nio och går på tv3. Någon komedi, så förhoppningsvis så är den rolig också. Eller rättade sagt, att jag tycker att den är rolig.

Jag funderar och kan knappt fatta att det har gått så fort. Det har snart gått ett år sedan förra avslutningen. Det är sjukt vad tiden går, går inte ens och beskriva. Men det skall endå bli så skönt med sommarlov, trots att jag kommer att sakna skolan lite och alla människor man inte brukar träffa under sommarlovet. Men då får man göra det bästa av saken!

Skall ta vara på den tiden som är kvar och ha roligt i skolan ifall. Får försöka! ;) haha.

Vet ni vad det bästa är? Att jag får ha Zarahs lägenhet när dem åker utomlands i två veckor. Underbart! Cely, kom nu ihåg vad jag sa till dej! ;)
Vi hörs imorgon, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejdå, det glömmer jag inte! ;)

2009-06-07 @ 21:27:29
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0