Söndag!

Ja, nu är jag fixad och klar. Skall bara ta på mej kläder och sedan får vi se när vi kommer iväg till Kinna.
Jag har messat med Zarah och Steph hela dagen också. Jag längtar nu ÄNNU mer tills de kommer hem, fick reda på massvis av grejer som har hänt, men de berättade inte allting. Ni kan ju bara fatta hur mycket jag längtar. På onsdag morgon är de ifall hemma! Vi planerar redan en ny resa. haha!

Mamma och pappa kanske skall åka utomlands och de frågade ifall jag ville hänga med.
Mitt svar var : Men det är inte samma sak att åka utomlands med er, då kan man ju inte festa och sådant på kvällen. Haha!
De tittade bekymrat på mej och undrade nog vad det var för fel på mej.. haha! Nej, men jag skulle faktist kunna åka utomlands med dom, för de vill åka till ett land och upptäcka en ny kultur osv. Skulle nog vara roligt!

Nu skall jag ta på mej, vi hörs ikväll! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0