Sola, Samah&Christoffer, Alexandra, Hemköp.

Hej på er! Min rubrik talar la nästan om vad jag har gjort idag. Hehe!

Jag åkte in till Kinna vid ungefär halv tolv och när jag framme hos Zarah, så bytte jag om till bikini och satte på hög musik. Sedan la jag mej ute på altanen och solade. Låg där i någon timma, tills jag fick ett sms av Alexandra och hon frågade ifall jag ville hänga med till Hemköp. Jag hängde med, för jag skulle köpa " frukost " till Samah & Christoffer och cola till mig själv som jag kunde smörja in mej med. Har hört att man blir brunare då, vilket gjorde resultat också. Ifall, efter att vi hade varit på Hemköp så gick vi till Samah & Christoffer. Så jäkla underbart att alla bor så nära varandra. haha! Vi satt där en stund och chillade, tills jag sedan gick vidare hem till Zarah igen och solade i ett par timmar. Sedan fick jag iden att smörja in mej med olja. Fyfan, det stekte som fasiken! Vad underbart det var. Dock blev jag bara lite brun på benen, men min mage blev riktigt brun, det är sjukt. Fick lite färg på armarna också. Äsch, jag är ifall jättenöjd. Inte ofta jag blir brun. Efter att jag hade legat ute och stekt, så duschade jag, lagade mat och kollade på Tv. Sedan gick jag över till Samah och Christoffer. Så har varit med dom i några timmar, tills Salem kom och hämtade mig. Har varit en jättebra dag faktist! Det var sjukt underbart att vara helt ensam i Zarahs lägenhet, får njuta nu när hon kommer hem en dag bara.

Nu har jag duschat, igen. Sitter och kollar på Tv medans jag äter och bloggar. Jag skall strax börja att föna och platta mitt hår och sedan skall jag nog lägga mej. Är så redlöst trött och imorgon måste jag vara pigg, då jag skall iväg till Borås med Samah & Alexandra. Vi skall shoppa, äta middag och köpa presenter.

Vi hörs imorgon bitti. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0