Skönt!

Hej på er! Nu är jag hemma, orkade inte ta bussen, så min snälla bror kom och hämtade mig. Har precis kollat klart på en film på Tv, började kolla hos Zarah och slutade att kolla här hemma.

Mötte ifall Alexandra innan och vi tog bussen till Kinna, där vi mötte upp Samah. Dem har blivit så fina och bruna! Helt otroligt, Samah är jättejätte brun! haha. Äntligen, hon som alltid är så vit annars. Synd att jag inte blir brun av solen här i Sverige. Men Afrikas sol slår verkligen jättelätt till på mig. Istället för donken, så bestämde vi oss för att handla mat på Hemköp och sedan gick vi till Zarah för att äta. Men ingen åt förutom Samah. Jag & Alexandra var inte så speciellt hungriga. Men jag köpte ifall med mej Shark och chips hem. Så har jag något att äta inatt! haha.

Jag fick även reda på en sak innan, som gjorde mej ganska förbannad. Vad får folk att hitta på att man haft sex med en person, när man överhuvudtaget inte ens har haft det? Jag blir så arg, fyfan för och ha ett sådant rykte. Jävla idiotjävel, jag hatar killar ibland!! Sådant får man ju inte hitta på och sedan gå runt och säga det. AH, jag blir galen!

Har även pratat med Zarah, det kommer att ordna sig. Jag älskar er och om två dagar så är ni hemma igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0