Seg och trött!

Nu blev jag plötsligt jättetrött och seg. Usch! Har ifall precis tagit på mej. Fick bli tights, converse, shorts, ramones t-shirt och svart tröja över. Jag fryser, konstigt nog. Blåser ju jättemycket ute. Har även en slarvig knut i håret. Jag orkar inte, usch. Vill bara ligga hemma och ta det lugnt och sova ut hela helgen. Det hade ju inte suttit fel! hehe.

Väntar på att Amanda skall komma. Jag är inte riktigt sugen på att umgås med någon heller, du vet varför Cely. Men jag tar det som det kommer, tror endå inte att jag kommer att vara ute så speciellt länge.

Jag tror nog att jag hade behövt den där Peace and Love resan endå!
Fy, vilket inlägg det blev. Bitter är jag som fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0