Salems student!

Hej allihopa! Nu är jag hemma igen, skönt! Jag är så otroligt trött och sliten.

Dagen har ifall varit bra, broshans student som sagt. Vi hade hans studentmottagning här hemma och det var roligt. Massa mat och skratt! Sedan efter några timmar var det dags för nästa studentmottagning och denna gången vardet Denise vi skulle gå till. Kom precis hem därifrån och det var roligt. Massa folk, musik, bjöds på mat och man hade bara allmänt roligt. Grattis till er båda och lycka till nu framöver!

Jag har nu bestämt vad jag skall ha på mej imorgon på avslutningen, äntligen! Skall strax tvätta bort sminket och lägga mig och kolla på Tv. Skall absolut inte lägga mej sent idag, då jag skall upp klockan halv sju imorgon bitti. Börjar strax efter åtta och vill helst itnte stressa. Blir nog en bra dag och hoppas på fint väder.. Hmm, fundersamt.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0