Paradise Hotel, bärbar dator och en halvtrött Aliaa.

Hej allihopa!
Mitt humör ändrades rätt så fort innan. Det var skönt och jag blev glad. Har inte gjort så mycket sedan dess, jag har ifall varit med Samah & Alexandra. Sedan har jag varit och köpt filmer. Annars har jag bara suttit hemma och kollat på DH. Det var så sjukt bra idag! Åh, det kan ju inte bara sluta sådär. Måste kolla upp avsnitten och kolla ifall de finns på internet.

Eftersom att klockan är efter tolv, så åker Zarah och Steph till Tunisien idag. Jag kommer att vara två veckor utan dem, skall bli tråkigt, men får la hoppas på det bästa och att det går fort! Hoppas att ni har kul ifall och att ni har massvis av att berätta när ni är tillbaka sedan. Om en vecka ungefär så åker Samah & Alexandra till P&L. Jag kommer att bli helt ensam, men jag klarar mej alltid! Får ta och umgås med familjen och åka med på deras resor. höhö!

Jag är rätt så trött, men jag orkar inte gå och lägga mig. Men funderar på att sätta på en film, men vet inte riktigt vilken. Det återstår och se. Ha det så bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0