Och fyra timmar efter så mår jag ganska bra!

Hej igen!

Amanda kom som sagt till Skene innan på besök, vilket var trevligt. Det varade inte så länge, då hon skulle åka tillbaka till Falkenberg vid nio tiden. Men hon kommer ju ifall nästa vecka. Och vet ni vad? Hon hade köpt med sig en födelsedagspresent till mej, vi har ju inte träffats sedan i maj, så hon gav mej den nu. Det var ett par svarta örhängen och ett jättefint silver halsband. Tack så jättemycket, uppskattar det verkligen.

Jag fick sedan ett samtal av min mamma när jag var ute och hon frågade ifall jag ville hänga med till Zarahs lägenhet, då hon skulle städa upp efter våran lilla fest på midsommar som vi hade där. Jag sa självklart ja. Fyfan vad det såg ut när vi kom dit, haha. Hemskt! Allt såg precis ut som vanligt, förutom i köket. Spritflaskor överallt, ingen hade diskat, det låg massa kransar i kylskåpet osv. Med andra ord, det var äckligt. Mamma blev helt förvånad över hur det såg ut. Men hon började fort att plocka undan alla spritflaskor, fimpar osv. Men vi sammarbetade och det gick fort. Sedan kom Salem och hämtade oss. Det är gudomligt fräscht i lägenhet nu. Det jobbet borde egentligen jag, Samah & Alexandra ha gjort. Men får tacka mamma som hjälpte till! :)

Nu sitter jag i min soffa och gör ingenting, messar lite. Kollar även på Tv, hade tänkt att flytta min DVD till mitt rum, så att jag kan kolla film på Tvn istället för datorn. Jag skall även göra te till mig själv, har köpt nya smaker! Gott. Så har mamma gjort tårta som hon vill att jag skall äta. Haha, passar perfekt då jag inte ätit på hela dagen!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0