My new lover...

Jag har skaffat mej en ny älskling. Med andra ord, bandet Dead by April har blivit min nya kärlek. Jag kommer nog hålla kvar vid min nya kärlek ett bra tag, för de sviker mig inte. Haha! Åh, jag är så mobbad. Nej, men det är faktist sant det jag skrev.

Nu har jag legat och sjungit massa och kollar på Tv. Jag skall strax hoppa in i duschen och duscha kroppen. Sedan skall pröva kläderna jag köpte ( det är tråkigt och jobbigt att pröva i omklädningsrum i själva butiken ) så jag gör det hemma istället, då kan man alltid mixa till det med ett par snygga skor. Sedan skall jag slå in Zarahs och Stephs presenter. Tycker om att slå in paket, det är fruktansvärt roligt. Blir en film mitt i allt också, början en film på Tv3 som jag tycker om och skall kolla på. Into the Blue heter den.

Jag har även messat med Zarah ikväll och de skall köpa hem en Absolut Svart till mig. Åh, den är god och är mycket starkare alkohol halt på den. Hoppas bara att den finns på planet nu, jag håller tummarna. Annars får det bli vanliga absolut vodka flaskor. De duger också! :)

Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: konrad

sv: tack, nu blev jag glad :D

2009-06-30 @ 22:03:05
URL: http://konrad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0