Mor&dotter dag!

Jag var hos mina föräldrar innan, då mamma frågade vad ifall vi skulle ha en mor&dotter dag imorgon. För er som inte vet, så kan jag vara med min mamma, som jag kan vara med en kompis. Jag berättar allt för henne, för jag litar på henne och jag vet att hon förstår mej och gör allt för att hjälpa mej. Ibland brukar vi bara umgås hemma när vi är ensamma, över en kopp te eller så. Denna gången ville hon baka kakor, kolla film osv. Åh, vad jag älskar henne! Men tyvärr med en sorgsen röst sa jag att jag inte kunde imorgon, då jag skall iväg. Kändes som att jag svek henne lite, men det hoppas jag inte ifall. Sa att vi kunde ta det till helgen isf, då har jag inget planerat. Jag älskar henne så otroligt.. ( höhö, vet att du kommer att läsa detta, Nadja ;) det är så min mamma heter. )

 Det är jobbigt, som jag läste i C:s blogg. Varför skall alla personer fråga om man kan göra något på samma dag, och inte när man sitter hemma en dag och har hur tråkigt som helst?

Onsdag och torsdag är ifall planerad, sedan får jag se vad jag gör i helgen. Har inte lust att göra något faktist, bara sitta hemma och göra absolut ingenting. Jag vill träna tennis, jag har saknat och göra det. Hmm, får se om broshan är på?

Tillbaka till min film, som jag kollat halva på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0