Min dag!

Jag kan börja att berätta om i lördags. Jag & Samah åkte in till Kinna för att möta upp Alexandra. Vi gick till Hemköp och köpte mat, sedan gick vi till Zarahs lägenhet. Efter en stund så gick Samah till Christoffer, fast jag & Alexandra stannade kvar. Men åkte sedan hem efter en stund, då vi skulle ta bussen. Hon hängde sedan med mej hem en snabbis och sedan gick vi till henne. Hon var ju ensam hemma, då hennes föräldrar och syskon var i Skara. Men vi åt massa chips, godis och drack. Sedan fick vi iden att cykla till Kinna. Vilket vi gjorde, det var kanon roligt! haha. När vi väl var i Kinna så var vi lite i Zarahs lägenhet och sedan cyklade vi och mötte Samah, då hon skulle med oss hem.

Idag som jag skrev i ett tidigare inlägg att jag steg upp väldigt tidigt. Jobbigt var det, eftersom att jag kom hem vid halv fyra i morse. Men jag fixade att gå upp endå! Åkte ifall in till Göteborg med familjen och hälsade på några nära vänner till mamma och pappa. Det bjöds på dricka, god mat, godis, kakor osv. Jättetrevligt var det ifall! Åkte hem vid åtta, ville ju åka hem tidigare, var så äckligt trött. Men äsch, var bara att stå ut! Jag tycker om att vara i Göteborg hos dessa människor vi var hos, det är riktigt chill och man har otroligt roligt. Dock har dem inte barn i min ålder, men det är roligare att umgås med de vuxna och Samah var ju med denna gången också. Och jisses, vilka uppfostrade barn dem har. Det är otroligt, sådana skall jag uppfostra mina barn också. ( haha, om jag någonsin skaffar barn dvs. )


Nu sitter jag i min säng och har duschat. Är så jävla trött och seg så att det inte är sant. Väntar på att en film skall bli klar som jag håller på att ladda ner. Ja juste, jag köpte även ett sådant speciellt mobilkort idag som det finns minuter på och man kan ringa till Afrika med det. Tänkte att jag skulle ringa till Zarah och dem ikväll, fast jag gör det någon annan dag i veckan. Vi hörs nog imorgon, blir nog inga fler inlägg för ikväll. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0