Min dag!

Hej på er!  Nu är jag hemma igen och jag är så otroligt trött och seg.

Jag och Samah åkte in till Borås innan, då Alexandra inte kunde åka med. Men vi hade det trevligt endå. Jag shoppade massa kläder och jag är så otroligt nöjd. Massa coola t-shirt, en väst med nitar på, ny piercing, TH halsband, tights, hårfärg och lite annat. Jag skall dock ta bild på det, så fort jag fått min kamera. Sedan åt vi buffe, tills vi var otroligt mätta och nästan inte kunde gå. Haha! Vi köpte även present till min far. Skulle köpt till min lillebror också, men eftersom att han endå fyller år på söndag, så tänkte vi att vi kunde köpa present någon annan dag i veckan till honom. Nu är man några tusen kronor fattigare, men jag är jävla nöjd ifall! Jag som egentligen hatar att shoppa, fick faktist stå ut idag. Men efter ett tag så trodde jag att jag skulle döda Samah.

Jag köpte även presenter till både Zarah och Steph. Haha! Jag kan inte skriva vad, eftersom att de inte kommer att få sina presenter förrens imorgon kväll och då har de säkert redan varit inne på bloggen och kollat.

Nu skall jag chilla resten av dagen, klarar inte av värmen mer. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0