Måndagkväll!



Nu sitter vi och kollar på en jättebra film på kanal 9. Vi skall strax åka hem tror jag, skall bli lite skönt. Skall lägga mej i sängen och bara kolla på TV. Även vänta på att Paradise Hotel 4 skall börja. Har blivit helt besatt av det och det är lite synd att det går så sent på på nätterna, men det hindrar mej endå inte. hehe!
Jag skall även pröva mina nya klackar och lite kläder när jag kommer hem.

Jag vet inte riktigt om jag skall till skolan imorgon, det känns så otroligt onödigt då jag bara går imorgon och vi gör ingenting vettigt i skolan heller. Men det återstår och se vad mina föräldrar tycker. Hehe, pussar!

Kommentarer
Postat av: Lloydipop

daaaam, vilket kväll :)

2009-06-09 @ 01:49:17
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0