Lördagkväll.

Hej allihopa!

Vad har ni för er? Själv gör jag inte alls mycket, har precis kollat på tv och tog en liten paus för att blogga. Jag är rätt så trött, sov ju inte mer än i sju timmar och jag behöver mins nio timmar för att kunna fungera. Har ifall kletat på lite mascara på ögonfransarna och gjort flätor i håret, så att när jag sedan tar ur flätorna, så är mitt hår vågigt. Jag skall inte göra något alls ikväll, jag orkar faktist inte heller, fast om det dyker upp något så kanske? Hmm, återstår och se! Jag skall iväg till Zarah sedan med Steph och vi skall ut och gå en jävla runda. Det behövs faktist, har varit alldeles för mycket onyttigt på sistonde.

Ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon eller ikväll! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0