Lördagkväll!

Jag sitter med pappas laptop just nu, orkade ej sätta på min. Jag är ovan vid att skriva med denna, haha! Men jag försöker ifall.

Jag gjorde det, jag klippte av allt det långa håret och gjorde brun/röda slingor. Jag är så jävla nöjd och jag tycker att det är så fint! :) Vad skönt det är med kort hår. Här är en bild på det, men det ser ju bara fult ut på bilden. Men ni ser ifall längden. Jag skall försöka att ta kort med min kamera imorgon, då syns det bättre med tanke på ljus och så.



Nu håller jag på att göra korv med bröd. Gött! Sedan skall jag kolla på film med min lillebror, han ville det så gärna. Så varför inte? Hörs senare inatt! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0