Läggdags!

 

Hej på er! Nu är jag hemma och skall strax lägga mig och sova. Har precis lagt in alla bilder ifrån kameran, dvs alla bilder ifrån broshans student. Jag orkar dock inte lägga upp dem här, det är så jävla segt att få upp dem. Men när jag har tid och ork till det, så lovar jag att slänga upp några bilder! Dem är faktist jättefina och riktigt underhållande att kolla på, vissa av dem ifall. hehe!

Imorgon skall jag till Borås med Zarah & Steph. De skall börja handla in grejer till deras resa, vad roligt. Dem slipper detta dåliga vädret, åh vilken lycka! Men dem kommer att ha det så roligt, det förtjänar dem efter allt slit.

Jag har glömt av att skriva detta, men jag fick ju mina betyg idag och måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv. Trodde inte att det skulle gå så bra faktist, men det visade sig att om man kämpar, så når man sitt mål tillslut. Så fruktansvärt stolt och glad är jag över mig själv. Och till nian, så skall jag höja mej ännu mer!

Vi hörs imorgon och då hoppas jag ifall på att det inte regnar, man blir ju sjukt uttråkad i detta vädret, går inte att hitta på någonting då. God natt och massa pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0