Kinna!


Innan efter mitt senaste blogginlägg så satte jag mej och kollade på Tv tills jag nästan somnade och då fick jag ett samtal av Z. Hon kollade om jag vill åka med Steph till Kinna. Jag hade ju inget att göra, så jag hängde på.
Nu sitter vi här och kollar på Dr Phil. Vi skall strax till affären då Z är största rökaren som finns och måsta köpa ciggaretter. Haha! Det är inte bra att röka, men samtidigt vääldigt svårt att sluta.

Annars så ville jag åka in till Göteborg imorgon och shoppa inför skolavslutningen. Jag kollade igenom min stora garderob igår kväll och jag hittade inget som jag faktist kunde ha på mig på avslutningen. Suck! Men jag har ifall köpt ett par gladiatorskor ifrån min syster. Jag är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0