Kinna.

Hej allihopa!

Nu är vi hemma ifrån Borås, eller ja vi kom hem för någon timma sedan. När vi kom hem, så satte jag, Zarah & Samah igång att grilla. haha! Vi lyckades ifall, trots det dåliga vädret. Kul var det ifall i Borås. Köpte lite grejer också, men dock inte kläder. Men nöjd är jag!

Nu sitter jag ifall i Kinna hos Zarah. Vi gör inte så mycket, Alexandra & Salem är här. Vi kollar på Tv bara. Snart kommer Steph. Vi skall nog bara chilla resten av kvällen. hehe.

Gick in på mina mejl innan och såg att min Peace & Love biljett redan hade sålts. Någon hade köpt den igår kväll, vad skönt! Tog några timmar att få sålt den. Så nu är jag 1700 kronor rikare. Hoppas killen som köpte biljetten kommer att ha super kul på festivalen! =)

Och jag har även köpt en ny Ipod. Skall strax sätta in pengar på ett konto och sedan får jag den hemskickad! Goet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0