Känns verkligen inte som att det är sommarlov!

Åh, jag hade skrivit ett ganska långt inlägg och så cpar mitt internet. Great! Det är tråkigt väder ute, alldeles för tråkigt. Skulle absolut inte sitta fel och ligga på stranden nu och bara få ha fint väder. Bra start på sommaren säger jag bara! Jag skall strax åka hem, om min kära bror vill hämta mej då. Först sa jag att han skulle hämta mig och sedan ångrade jag mig, och så ångrade jag mig igen och ville att han skulle hämta mej. Men tror inte han har några problem med det.

Jag har även bestämt mig för att försöka att ha mitt hår uppsatt tills nästa vecka. Jag har alltid utsläppt och är lite beroende av det, om man vill kalla det så. Så nu skall jag försöka och ha det uppsatt istället! Haha, undra hur det kommer att funka. Men jag är skit snygg i uppsatt hår, så jag tror att det kan funka riktigt bra endå. höhö!

Jag har insett att jag faktist kommer att sanka min klass, trots att jag hatade de flesta av dem när jag började i sjuan. Men dem är verkligen hur roliga och snälla som helst! Man måste lära känna personer innan man säger " Omg, fan vad jag hatar henne/honom/dem." Det har jag faktist lärt mej. Men o andra sidan, så hatar jag aldrig personen, man kan liksom inte hata någon man absolut inte känner. Lär känna personen först och döm efter det. Döm inte på förhand! Jo visst, jag gör det själv. Men ibland är det svårt och inte göra det, men ett litet tips bara.

Pussar! Funderar på att byta till Devote?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0