Jag tror nog att jag skall bli bagare..

Hej på er. Nu är jag här igen. haha!

Jag har precis gjort klart tårtorna, fick bli olika små tårtor. Det blev jättegott har jag hört, enligt Zarah, Alexandra & Samah. Jag har inte smakat än och står nog över. Annars så skall jag inte till skolan imorgon, men det var på ett villkor från mina föräldrar. Jag har ju som sagt prov imorgon, men om jag inte gör det provet på måndag, så får ja inte åka med på festivalerna i sommar. Jag ba Hmm, men ni har ju redan betalat? Då fick jag svaret, Men din framtid är la viktigare än några pengar. Så ja, jag skall lyda dem och göra mitt kära prov på måndag som jag inte ens fattar. Men ja, jag får faktist sitta hemma och plugga i helgen.

Annars så går jag bara måndag & tisdag i nästa vecka, sedan börjat mitt mini-lov. På onsdag blir det broshans student och på torsdag är det avslutning. Sommaravslutning, jag kan knappt fatta det. Det har gått så otroligt fort och jag minns förra årets avslutning som om det vore för några veckor sedan. Jag saknar det otroligt! Och denna sommaren är inte direkt planerad heller, tar ju det som det kommer. Men förra sommaren var jag ju utomlands tre gånger och då var hela sommaren planerad. Lite härligt med förändringar tycker jag. Men känns som att det kommer att bli en väldigt bra sommar.

Pusshej och sov gott så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0