Jag har verkligen försökt!

Jag har verkligen försökt att plugga fysik, men ni som känner mej vet att jag & fysik går inte ihop. Det är svårt och jag fattar verkligen ingenting. Visst, jag var nog inte riktigt koncentrerad på lektionen i måndags, men det var så varmt och jag kan inte tänka i sådant läge. Och när jag väl försöker att läsa igenom anteckningarna, så bara vips som det är så har jag lagt ifrån dem. Haha, jag är otroligt och ger upp väldigt lätt. Men så kan det vara ibland och jag får la ge det ett nytt försök senare.

Jag fick även hem mina Nelly skor idag, dem var jättefina och jag är nöjd. Man ser jättelång ut i dem, love it!

Klockan har gått så segt idag, jag vill ju att det skall vara helg just nu! Hade inte suttit fel med tanke på att jag är så jävla trött på skola och vill inte gå dit, men måste ju. Äsch, jag klagar och klagar.. haha! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0