Jag är lycklig och jag älskar det!

Jag sitter i min säng just nu med min dator och lyssnar på Sofia Karlsson. Jag drömmer mej bort så fort jag lyssnar på hennes låtar och det är underbart. För första gången på ett tag så är jag verkligen lycklig. Jag har mina bästa vänner, familj, det är sommarlov och jag kan bara leva livet utan att behöva tänka på någonting. Att bara ta saker som de kommer, är nog det bästa. Finns ingenting som bekymrar mej längre, för en viss person sade till mej att livet går väl vidare endå? Det fick mej att inse, att om jag inte går vidare nu, så kommer jag aldrig att göra det. Det är bra med personer som ibland pushar en och inse vissa saker.

Jag säger god natt härifrån. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0