Jag äcklas.. vilket jag gör varje helg när jag får reda på sådant här!

Skärp till dej, helt allvarligt. Sådär gör man bara inte! Vad äckliga människor det finns i Mark, eller nej.. det är inte människorna här som är äckliga, utan det är Du. Ibland undrar jag vad som pågår i människans hjärna? Skulle vara roligt och veta!


Nu när jag ändå är inne på ämnet äckliga människor. Så saknar jag Steph och Zarah äckligt mycket just nu. Men vi smsade igår och jag fyllde på hennes mobil idag, så att hon kan skicka gratis sms nu framöver. Och vi har smsat idag också. Vi har så mycket att prata om när dem kommer hem. Vilken tur att dem kommer hem på morgonen, för då har vi hela dagen på oss att skvallra om vad som har hänt där borta och främst av allt, om vad som har hänt i kära Mark. Det är elva dagar kvar tills dem kommer hem, well så långt är det ju inte. hehe.

Nu skall jag kolla upp vad som går på Tv ikväll. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Lloyd

shit assow men tv el film är bra

2009-06-20 @ 18:41:41
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg
Postat av: denise

haha oho va e de som har hänt dåå dela me dej aljiiiiush..



så himmla snigg du va igår för övrigt :)

2009-06-20 @ 18:48:04
URL: http://missgeorges.blogg.se/chiica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0