Into The Blue.

Nu har jag duschat och prövat kläderna. Allting satt jättebra, förutom en tajt svart klänning som var stor på mej. Besviken, för den är ju så jävla fin. Men jag skall nog fixa det på något sätt, så att den passar. Sitter ifall och kollar på Into the Blue just nu. Är trött, fast vill inte gå och lägga mig nu. Klockan är ju bara halv elva! Men jag borde, eftersom att jag skall upp tidigt imorgon och åka in till Kinna. Jag har ju Zarahs hemnycklar och hon kommer inte in imorgon då de kommer ifrån flygplatsen, så jag skall åka in och umgås med henne tills det är dags att åka hem till mig och fira våran pappa som fyller hela 52 år. Skall även göra ett besök hos Samah och Christoffer.

Jag hoppas även att mina Converse skor kommer imorgon. Dem är verkligen efterlängtade. Pussar, så hörs vi imorgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0