Inte gått och lagt mej än!

Hello again lovers!

Jag har inte gått och lagt mej än, blev pigg innan och det har hållt sig. Ork! Jag har ifall precis ätit lite jordgubbar, fan vad det är gott! Helt sjukt. Kollar även på någon film som precis börjat på Tv3. Dock verkar den inte så jättebra, men det återstår och se. Hade tänkt och hämta filmerna som jag köpte häromdan ifrån Alexandra imorgon, så har jag något att kolla på ifall jag har tråkigt under veckan och helgen!

Föressten så vill jag åka till Liseberg otroligt mycket. Pratade lite om det med C innan. Men jag har läst lite dåliga grejer om Liseberg på sistonde, frågan är ju om man verkligen vågar åka karusellerna där? Verkar vara så osäkert nu för tiden? Äsch, ibland får man nog ta risker.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0