I'm home lovers!

Har ni saknat mej? Ah, det tror jag faktist att ni har.

Hehe, nu är jag ifall hemma. Vilket underbart väder det har varit ute. Love it! Jag & Cely har ifall spenderat dagen med att sitta i JBs stora hus. Jag älskar deras hus, det är stort och otroligt fint! Vi satt ute på altanen och snackade massa, tills vi fick för oss att gå till Hemköp och köpa dricka och chips. Det gjorde vi också, men jag lånade en cykel och cyklade istället. höhö! Sedan mötte vi upp Emilia och gick tillbaka till huset. När vi var hemma igen, så kollade vi på Serbien - Sverige matchen. Jag, Emilia och Cely hejade på Sverige, medans JB hejade på Serbien. Vilket liv det blev! haha.

Nu blir det lite tv tittande och sedan film! Pussar

Har även pratat med Amanda, Samah och Alexandra som är i Borlänge på Peace and Love. Dem hade det jättetrevligt än så länge! Hoppas att det håller sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0