I Kinna, hos the geek.

 Hej på er!

Innan kom Samah hem med en stor godispåse till mig, åh vad glad jag blev! Sedan kom mamma och pappa hem med DVDn och filmer. Jag blev överlycklig om man säger så, hehe. För dem lurade mej att dem hade glömt att åka förbi Zarah.

Sitter ifall hos the geek just nu, dvs Zarah. Jag och Steph åkte hit innan, för att hon skulle hämta en resväska. Och nu sitter vi kvar här, skall åka hem med bussen som går om några timmar. Vi sitter i köket och Zarah har precis öppnat sin sparbössa. Hmm, hon sitter och räknar ut hur mycket pengar det är. Ser ut och vara rätt så mycket!

Ah, imorgon är det sista dagen innan dem åker iväg på onsdag morgon. Jätteroligt för dem! =) Dem har längtat så mycket. Jag tycker endå att det skall bli härligt att vara hemma och bara chilla, men endå så vill jag åka med. Men tyvärr så finns det ju inga resor alls. Synd är det! :/ Men jag har ifall Zarahs lägenhet och kan bara komma hit när som helst. Så people, jag har inget planerat i två veckor framåt, är bara att komma med förslag på vad jag kan göra. Jag vill verkligen åka till Liseberg. Det hade ju varit jättekul! Någon som är på kanske?

Hörs imorgon, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0