Grattis bloggen!

Jag lyckades ha min gamla blogg i ungefär ett och ett halvt år.

Min blogg som jag skriver i nu har jag lyckats ha i nio månader idag! Grattis. Åh, lyckliga nio månader har det varit, men endå sorgsna. Jag älskar min blogg, fast det är jobbigt ibland då man är tvungen att skriva, fast man inte har något alls att skriva om. Det har gått fort, minns att min blogg började att komma igång i oktober.

Nu har jag kollat klart på två filmer och det är läggdags nu! Jag har föressten en ny ide för mitt hår, tror jag skall klippa bort det långa. Fan vad jag kommer att ångra mej. Shit! Men, det växer nog ganska fort. Förhoppningsvis! Jag är inte säker, aaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0