Gossip Girl

Nu har jag varit ute en stund med Zarah och Steph. Vi har pratat lite om allt möjligt bara. Sedan gick vi till affären och köpte chips, dipp och färdiglagad mat. Vi sitter just nu och kollar på Gossip Girl, det är sjukt bra. Vet inte vad jag skall göra resten av kvällen, men blir bara att chilla.

Jag längtar enormt mycket till den kommande veckan. Blir skola på måndag och tisdag. På tisdag skall jag även börja att fixa lite grejer innan broshans student. På onsdag har jag ledigt, då broshan tar studenten. Sedan blir det mottagning här hemma med familj o nära vänner. Sedan på kvällen är det mottagning hos Denise. Och på torsdag har jag skolavslutning och efter det skall vi fika och sedan äta middag ute. Blir säkert att festa då också. Vilken vecka, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0