God natt allihopa!

Nu sitter jag här hemma med Samah och Alexandra. Vi har planerat morgondagen och midsommar blir nog bra trots allt.
Vi skall vakna tidigt, gå handla mat, sedan fixa oss och åka till Zarahs lägenhet där vi måste städa. Arslet gjorde inte det innan hon åkte. Så skall vi fixa massvis av mat och sedan kommer några över för att äta middag och dricka. Blir nog nice!
Sedan är det fest i Assberg, fast jag vet inte riktigt om jag skall med dit. Men isf åker jag bara hem. I detta läget så orkar jag faktist inte dricka massa och festa, men jag kanske har lust för det imorgon? Det återstår och se. Annars så skall jag bara chilla och ha en lugn och skön hemmakväll. Det återstår och se.

God natt, så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0