En bra dag!

Idag har jag varit i Borås med Samah och handlat kläder. Eller ja, vi skulle ha handlat kläder men det blev att vi handlade massa annat istället. haha! Men det var det värt. Jag letade faktist efter en avslutningsklänning, men jag hittader verkligen ingen. Suck! Så nu får jag leta upp något annat att ha på sig, åh jag orkar faktist inte tänka på det. När vi var tillbaka så gick vi av i Kinna och köpte blommor och hämtade ut broshans plakat. Det var så fint, hehe! Vi skall dekorera det med ballonger också och sedan är det klart. Han har inte fått se det än, vi har gömt det, hehe.
Annars så blir det en lugn hemmakväll med massa bra program på Tvn.

Imorgon blir det ifall broshans student och då skall man upp tidigt! Åh.. Skall verkligen försöka att lägga mej tidigt ikväll! Måste även iväg imorgon och köpa blommor till Denise, skall ju på hennes studentmottagning på kvällen, för först är det broshans som gäller. Blir nog en bra kväll, men får inte vara ute allt försent, då jag själv har avslutning nästa dag. Dom borde ha studenten två dagar innan avslutningen.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0