Back in Skene, and it suuucks.

Det har varit en trevlig o mysig kväll. Åh, jag gillar det och nu vill jag flytta till Göteborg. Det hade ju inte suttit fel direkt.
Men när man väl är tillbaka i Skene, så skall ju självklart problemen bara flyga i luften. Det suger verkligen så otroligt och jag blir så jävla trött på det. Har inte haft en enda felfri helg på flera månader nu. Förhoppningsvis så ordnar det sig imorgon, men det återstår la och se. Och jag vet inte ens om jag vill åka med till P&L längre, eller det handlar la inte direkt om vilja, utan lite andra grejer som uppstår som problem. ÅH, jag vet inte.. nu skall jag ta en riktig fundering.

Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0