Åh, vad det är tråkigt.


Kom hem för en stund sedan, var ute med Zarah & Steph. De pratade lite om deras resa och så. Det är riktigt kallt ute. Det har gått fyra dagar sedan vi slutade skolan och det har inte slagit mej än att vi faktist har sommarlov. Det känns inte som det heller. Känns som att jag skall upp imorgon tio över sju, sätta på mig linserna, kleta på mascara på ögonfransarna, sätta upp håret i en toffs, byta om och sedan bege sig till skolan för att ha sin första lektion. Men nej, så kommer det ju inte riktigt gå till. Jag misstänker att jag saknar skolan och ja, det gör jag faktist.

Till något helt annat.så är det sjukt tråkigt. Jag vet inte vad jag skall ta mig till och vad jag skall göra. Usch! Klockan nio börjar ifall någon film, så skall nog ta och kolla på den. Under tiden så skall jag nog städa mitt rum tror jag. Skall plocka undan lite grejer, trots att jag inte har någon ork tll det alls, så skall jag göra det endå. Och tro mig, imorgon kommer det se ut exakt som det gör idag. Haha, får nästan börja skriva upp regler!

Nej, nu skall jag vara duktig och städa lite! =) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0