Åh, jag är så avundsjuk som det går att bli!

Pete Doherty och Erik Hassle spelar på P&L ikväll! Jag är så avundsjuk. Mando Diao signerar även idag, så jag har bett Samah att ta en autograf till mej. Vilket hon skall göra! Jag får ju också Peace and Love meddelande till mobilen, så jag är liksom uppdaterad om vad som händer där borta och är det några favorit artister som jag tycker om, så ber jag henne gå till signeringen. Haha! Smart va? Jag hoppas att Håkan Hellström och Erik Hassle också har signeringen, hade inte suttit fel!
Åh, fyfan jag är så avundsjuk.. jag skulle aldrig ha sålt den där jävla biljetten. Men livet går vidare som sagt! Jag skall vara glad endå. Dem tar ju kort och så!

Jag har även försökt att kolla upp när Dead by April har konsert, men jag hittar inte när dem spelar i Göteborg. Så jag misstänker nästan att dem inte gör det i sommar. Dem gör det ifall i Kristianstad, får kolla med Zarah & Steph ifall de vill åka ner isåfall, känner ju endå en person som bor där och det går att övernatta. Nu skall jag leta upp när Sophia Somajo har konsert.

Har även stoppat filmen, skall fortsätta att kolla snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0